Szálloda üzemeltetés
Paraczky Péter- Vezető tanácsadó

„Hotelszakértő”

* Szállodai szakértelem* 35 év hazai és nemzetközi tapasztalattal* oktatási háttérrel

1/     Audit: Miért van szükség rá?

·         Biztos, hogy mindent jól használ a szállodájuk vendégszerkezetének a meghatározásában?

·         Naprakész a számítógépes alkalmazások használatában? Mit keres a vendég?

·         Optimális a szobák és egyéb szolgáltatások árának a szerkezete? Miért Önöket választják?

·         Mi a fontosabb a kihasználtság vagy a jövedelmezőség? A legoptimalizáltabb ár/értékarányú a költségeinek az összetétele? Vannak még tartalékok? Tudja, hogy hol rejtőznek?

1.1.     Árbevétel audit:

Személyre/szállodára szabott szolgáltatás, a szálloda szolgáltatásainak, szobatípusainak összetettségének függvényében 15-30 oldalas tanulmány készül az Ön egységéről, amely a jelenlegi helyzet feltérképezésével kezdődik és tartalmazza a fejlődési fejlesztési lehetőségeket.

Az audit során összeszedjük az interneten és az Önök által az auditornak átadott értékesítési dokumentumokból az Önök által ismert, vagy sokszor még nem ismert árbevételt befolyásoló megjelenéseiket. Ezt elemezzük és írásban kiértékeljük 15-30 oldal terjedelemben.

1.2.     Jövedelmezőség (GOP) audit:

Személyre/szállodára szabott szolgáltatás, a szálloda bevételének, költségeinek, valamint az ebből származó üzemeltetési eredmény (GOP) az átvilágítása. annak összetettségének függvényében 20-50 oldalas tanulmány készül az Ön egységéről, amely a jelenlegi helyzet feltérképezésével kezdődik és tartalmazza a fejlődési fejlesztési lehetőségeket.

2.      Oktatás:

Az audit jelentést és a mérések eredményét személyesen is ismertetjük, ahol felteheti kérdéseit a Marketing elemekkel(4+4P) kapcsolatban. A személyre szabott oktatás és tanácsadás során megtanítjuk jelenlegi és a javasolt formák és rendszerek hatékony és optimalizált kezelésére és elemzésére is.

2.1.   Audit eredmények ismertetése személyesen az Ön szállodájában:

-ajánlott: Szálloda tulajdonos, Szállodaigazgató, Gazdasági vezető, Értékesítési vezető részére:

2.     Szállodai tematikus oktatások az Önök szállodájában, vagy kis csoportokban Budapesten

2.2.1. Szállodai Árbevétel optimalizálás képzés (Revenue, Yield Management)

 -ajánlott: Szállodaigazgató/Értékesítési vezető/FOM részére:

  • a revenue és yield management alapok, piaci szegmentáció és értékesítési csatornák megkülönböztetése, várható kereslet előrejelzés módszere, pozícionálás, versenytársak követése és elemzése, dinamikus napi ár képzés, értékesítési kondíciók, felárak, revenue management naptípusok felállítása, pick-up figyelés és árazási, megszorítási döntések a gyakorlatban

2.2.2. Szállodai telefonos szobafoglalási/értékesítési technikák:

-ajánlott: Szobafoglalási vezetőknek, szobafoglalási beosztottaknak, recepciósoknak, éjszakás recepciósoknak

  • a telefonos kommunikáció szabályai, a szálloda célcsoportjainak szükségletei, a testreszabott hotel bemutatás és ajánlat, a telefonos érdeklődések/foglalások hatékony kezelésének 12 lépése, upselling lehetőségek (magasabb szobatípus, drágább csomagár), a technika begyakorlása (magyar / angol nyelven)

 

3.1. Tanácsadás-audit után:

Az audit szolgáltatási csomagokhoz igény szerint 1-3 hónapos szakmai tanácsadást (monitoringot) is választhat, melynek során a választott időtartamnak megfelelően további információkkal, személyre szabott tanácsokkal segítjük tevékenységét. Árbevétel és Jövedelem tanácsadás is.

3.2.1. Tanácsadás -dinamikus ár és árpolitika meghatározása, alappillérek rögzítése:

Szállodájának éves/szezonális/napi árpolitikájának a meghatározása, a konkurensek feltérképezése, árpolitika kialakítása – egyszeri tanácsadás, írásban.

3.2.2. Tanácsadás -dinamikus ár képzés folyamatosan:

A 3.2.1. pontokban leírtakon túl, azok folyamatos figyelése, ár változtatások a saját és a közvetítői platformokon, kiajánlási sablonokon – revenue management módszerek alkalmazásával.

Listaárunkat kérje - személyes megbeszélés alapján !





Kapcsolat :


Hírlevél feliratkozás