„Hotelszakértő”
* Szállodai
szakértelem* 35 év hazai és nemzetközi tapasztalattal* oktatási háttérrel
1/ Audit: Miért van szükség rá?
·
Biztos,
hogy mindent jól használ a szállodájuk vendégszerkezetének a meghatározásában?
·
Naprakész
a számítógépes alkalmazások használatában? Mit keres a vendég?
·
Optimális
a szobák és egyéb szolgáltatások árának a szerkezete? Miért Önöket választják?
·
Mi
a fontosabb a kihasználtság vagy a jövedelmezőség? A legoptimalizáltabb
ár/értékarányú a költségeinek az összetétele? Vannak még tartalékok? Tudja,
hogy hol rejtőznek?
1.1. Árbevétel
audit:
Személyre/szállodára
szabott szolgáltatás, a szálloda szolgáltatásainak, szobatípusainak
összetettségének függvényében 15-30 oldalas tanulmány készül az Ön egységéről,
amely a jelenlegi helyzet feltérképezésével kezdődik és tartalmazza a fejlődési
fejlesztési lehetőségeket.
Az
audit során összeszedjük az interneten és az Önök által az auditornak átadott
értékesítési dokumentumokból az Önök által ismert, vagy sokszor még nem ismert
árbevételt befolyásoló megjelenéseiket. Ezt elemezzük és írásban kiértékeljük
15-30 oldal terjedelemben.
1.2. Jövedelmezőség
(GOP) audit:
Személyre/szállodára
szabott szolgáltatás, a szálloda bevételének, költségeinek, valamint az ebből
származó üzemeltetési eredmény (GOP) az átvilágítása. annak összetettségének
függvényében 20-50 oldalas tanulmány készül az Ön egységéről, amely a jelenlegi
helyzet feltérképezésével kezdődik és tartalmazza a fejlődési fejlesztési
lehetőségeket.
2. Oktatás:
Az
audit jelentést és a mérések eredményét személyesen is ismertetjük, ahol
felteheti kérdéseit a Marketing elemekkel(4+4P) kapcsolatban. A személyre
szabott oktatás és tanácsadás során megtanítjuk jelenlegi és a javasolt formák
és rendszerek hatékony és optimalizált kezelésére és elemzésére is.
2.1. Audit eredmények ismertetése személyesen
az Ön szállodájában:
-ajánlott:
Szálloda tulajdonos, Szállodaigazgató, Gazdasági vezető, Értékesítési vezető
részére:
2. Szállodai tematikus oktatások az Önök szállodájában, vagy kis
csoportokban Budapesten
2.2.1. Szállodai Árbevétel
optimalizálás képzés (Revenue, Yield Management)
-ajánlott: Szállodaigazgató/Értékesítési
vezető/FOM részére:
- a revenue és yield
management alapok, piaci szegmentáció és értékesítési csatornák
megkülönböztetése, várható kereslet előrejelzés módszere, pozícionálás,
versenytársak követése és elemzése, dinamikus napi ár képzés, értékesítési
kondíciók, felárak, revenue management naptípusok felállítása, pick-up
figyelés és árazási, megszorítási döntések a gyakorlatban
2.2.2. Szállodai
telefonos szobafoglalási/értékesítési technikák:
-ajánlott:
Szobafoglalási vezetőknek, szobafoglalási beosztottaknak, recepciósoknak,
éjszakás recepciósoknak
- a telefonos
kommunikáció szabályai, a szálloda célcsoportjainak szükségletei, a
testreszabott hotel bemutatás és ajánlat, a telefonos
érdeklődések/foglalások hatékony kezelésének 12 lépése, upselling
lehetőségek (magasabb szobatípus, drágább csomagár), a technika
begyakorlása (magyar / angol nyelven)
3.1. Tanácsadás-audit után:
Az
audit szolgáltatási csomagokhoz igény szerint 1-3 hónapos szakmai tanácsadást
(monitoringot) is választhat, melynek során a választott időtartamnak
megfelelően további információkkal, személyre szabott tanácsokkal segítjük
tevékenységét. Árbevétel és Jövedelem tanácsadás is.
3.2.1. Tanácsadás
-dinamikus ár és árpolitika meghatározása, alappillérek rögzítése:
Szállodájának
éves/szezonális/napi árpolitikájának a meghatározása, a konkurensek
feltérképezése, árpolitika kialakítása – egyszeri tanácsadás, írásban.
3.2.2. Tanácsadás
-dinamikus ár képzés folyamatosan:
A 3.2.1. pontokban leírtakon túl, azok folyamatos figyelése, ár változtatások a saját és a közvetítői platformokon, kiajánlási sablonokon – revenue management módszerek alkalmazásával.
Listaárunkat kérje - személyes megbeszélés alapján !
